dijous, 8 de setembre del 2016

Benvinguts!

Hola a tots i benvinguts a My Cultural life. Primer de tot em presento: Em dic Ignasi i sóc un estudiant del Grau en Comunicació Cultural de la Universitat de Girona. Entre les meves aficions es troben la música, els concerts, la lectura, les sèries, el cinema i escriure entre d'altres. Després de portar diferents blogs de temàtiques diverses tant en solitari com amb amics, he decidit emprendre una nova aventura i crear un espai on agrupar tot allò que abans escrivia en diferents portals o que, moltes vegades, quedava al fons d'un calaix o d'un document word perdut pel disc dur. De manera que aquí aniré donant la meva opinió sobre aquells concerts als que assisteixi, els llibres que acabi, les sèries que miri o fins i tot els viatges que faci.
Us convido a anar fent una ullada a les meves entrades, a deixar-hi algun comentari si teniu alguna cosa a dir, o fins i tot a compartir l'enllaç si alguna d'elles us ha agradat especialment.
Al marge dret del blog, us deixo un enllaç al meu compte de Twitter per si voleu fer-me arribar les vostres opinions!

Gràcies per la vostra atenció!

Ignasi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada