Hola
a tots i benvinguts a My Cultural life. Primer de tot em presento: Em dic Ignasi i
sóc un estudiant del Grau en Comunicació Cultural de la Universitat
de Girona. Entre les meves aficions es troben la música, els
concerts, la lectura, les sèries, el cinema i escriure entre
d'altres. Després de portar diferents blogs de temàtiques diverses
tant en solitari com amb amics, he decidit emprendre una nova
aventura i crear un espai on agrupar tot allò que abans escrivia en
diferents portals o que, moltes vegades, quedava al fons d'un calaix
o d'un document word perdut pel disc dur. De manera que aquí aniré
donant la meva opinió sobre aquells concerts als que assisteixi, els
llibres que acabi, les sèries que miri o fins i tot els viatges que
faci.
Us
convido a anar fent una ullada a les meves entrades, a deixar-hi
algun comentari si teniu alguna cosa a dir, o fins i tot a compartir
l'enllaç si alguna d'elles us ha agradat especialment.
Al marge dret del blog, us deixo un enllaç al meu compte de Twitter per si voleu fer-me arribar les vostres opinions!
Al marge dret del blog, us deixo un enllaç al meu compte de Twitter per si voleu fer-me arribar les vostres opinions!
Gràcies
per la vostra atenció!
Ignasi
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada